15 Şubat 2008 Cuma

İLK WORKSHOP ÇALIŞMAM..

Daha önceden de belirttiğim gibi bir kişiye verilebilecek en güzel hediye, onun için özel olarak sizin emeğinizle hazırlanan hediyedir. Yani, bir hediyenin özel ve güzel olması için; o hediyeye 'zamanınızdan ve paranızdan' daha farklı birşeyler katmalısınız, hele bir de o hediye sizin için çok özel ve değerli olan bir insan için hazırlanıyorsa, daha da özel olmalıdır o hediye...

Benim gibi düşünen 3 arkadaşımla beraber, kalbe giden yolun mideden geçtiğini de bildiğimiz için(: 14 Şubat Sevgililer Günü'nde Keyveni Catering'in düzenlediği "Aşkın Lezzetleri" kursuna katıldık ve sevdiklerimiz için Keyveni Catering'in Sevgililer Günü için oluşturduğu menüyü hazırladık. Keyveni Catering'in Sevgililer Günü Menüsünde 'Kalpli Kakaolu Kurabiye', 'Kalpli Marmelatlı Kurabiye' ve 'Aşk Pastası' vardı. Keyveni Catering'in 2 ustasının da yardımıyla tüm tarifleri en güzel şekilde hazırladık ve sevdiklerimizle paylaşmak üzere paketleyip, evlerimize getirdik.


Kurabiyelerin hamurunun yoğurulmasında, şekil verilmesinde ve pişirilmesinde bize yardım eden Kadir Usta'ya, Aşk Pastası'nın hazırlanışını bize uygulamalı olarak gösteren Gazi Usta'ya ve en önemlisi de Catering sektöründe önemli bir yer tutan, Keyveni Catering'e düzenlemiş olduğu bu ücretsiz kurs için teşekkür ediyor ve bu tarz ücretsiz aktivitelerinin artarak devam etmesini diliyorum.

Yaptığımız pastanın ve tüm kurabiyelerin tariflerini önümüzde günlerde ekleyeceğim...

4 yorum:

Adsız dedi ki...

Çok güzel kurabiyelerdi.Biraz daha istiyoruz...

Adsız dedi ki...

valla super...

Adsız dedi ki...

armut piş ağzıma düş... nerde kaldı senin ustalığın - şefliğin... kandırma bizi kübraa... ( ilknur )

Adsız dedi ki...

Bizde istiyoruz.
Artık ben söylemeye utanıyorum.
Çok istedim yapmadılar.
Altın gibi kızlar.
On parmakta on marifet
O güzelim kurabiyelerden bizede ikram et.
Bayramda tadımlık veriyorsunuz
Damak tadımızı soruyorsunuz...